РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ |
на 2019-2020 навчальний рік |
Навчально-виховного комплексу |
“Центр розвитку дітей та батьків “Зернятко” |
(з 02.09.2019 по 29.05.2019) |
|
|
|
|
|
Молодші групи “Чомучки” |
Середня група “Дослідники”та “Пізнавайки” |
Старша група “Школярики” |
понеділок |
1. Англійська мова. |
1. Спортивні забави. |
1. Дитина і навколишній світ (світ людей і предметів). |
2. Спортивні забави. |
2. Дитина і навколишній світ (світ людей і предметів). |
2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення). |
3. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення). |
3. Англійська мова. |
3. Спортивні забави. |
4. Дитина і навколишній світ (світ людей і предметів). |
4. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення). |
4. Англійська мова. |
вівторок |
1. Музично-театральна студія. |
1. Німецька мова |
1. Математичний розвиток. |
2. Сенсорний розвиток. (основи математики). |
2. Музично-театральна студія. |
2. Музично-театральна студія. |
3.Художньо-продуктивна-діяльність (аплікація). |
3.Художньо-продуктивна-діяльність (аплікація). |
3. Німецька мова |
4. Німецька мова |
4. Математичний розвиток |
3.Художньо-продуктивна-діяльність (аплікація). |
середа |
1. Звукова культура (звуковимова). |
1. Мовленевий розвиток. |
1. Англійська мова |
2. Художня література. |
2. Англійська мова. |
2. Основи граматики. |
3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання). |
3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання). |
3. Художньо-продуктивна діяльність (малювання). |
4. Англійська мова. |
4. Художня література |
4. Художня література. |
чертвер |
1. Логіко-математичний розвиток. |
1. Німецька мова |
1. Логіко-математичний розвиток. |
2. Звукова культура (корекційне мовлення) |
2. Звукова культура (корекційне мовлення) |
2. Мовленнєве спілкування. |
3. Німецька мова |
3. Художньо-продуктивна діяльність (креативна творчість). |
3. Художньо-продуктивна діяльність (креативна творчість). |
4. Художньо-продуктивна діяльність (креативна творчість). |
4. Логіко-математичний розвиток. |
4. Німецька мова |
п’ятниця |
1. Музично-театральна студія. |
1. Англійська мова. |
1. Основи грамоти (вчимося читати). |
2. Мовленнєва гра. |
2. Музично-театральна студія. |
2. Музично-театральна студія. |
3. Дитина і навколишній світ (природа). |
3. Дитина і навколишній світ (природа). |
3. Англійська мова. |
4. Англійська мова. |
4. Основи граматики (грамота/навички читання). |
4. Дитина і навколишній світ (природа). |
5. Художньо-продуктивна діяльність (конструювання). |
5. Художньо-продуктивна діяльність (конструювання). |
5. Художньо-продуктивна діяльність (конструювання). |